Programowanie


Programowanie

Generator danych
    ... przeznaczony dla relacyjnej bazy danych Istnieje obecnie wiele uniwersalnych generatorów danych przeznaczonych dla relacyjnych baz danych. Programy te potrafią bez problemu wygenerować losowe ciągi znaków lub ciągi z danego zbioru, losowe liczby, czasem nawet odpowiednie zależności. Mogą wygenerować losowe dane, lecz choć dane te spełniać będą reguły w relacyjnej bazie danych, użytkownik chciałby, aby znacznie bardziej odpowiadały one danym rzeczywistym. Niniejsza praca poświęcona jest właśnie sposobom generowania danych tak, by jak najbardziej przypominały dane rzeczywiste. [...]
Programowanie (Artykuły), 2006-07-24 17:49:59, dodał: MarcinApostoluk, odsłon: 17932
Automatyzacja procesu testowania oprogramowania cz. I
Testowanie jest jednym z najważniejszych etapów cyklu życia oprogramowania. Finalna jakość aplikacji w bardzo dużym stopniu zależy od sposobów oraz jakości wykonywanych testów. [...]
Programowanie (Artykuły), 2006-07-24 17:44:35, dodał: MarcinApostoluk, odsłon: 9889
Automatyzacja procesu testowania oprogramowania cz. II
"Testowanie jest jednym z najważniejszych etapów cyklu życia oprogramowania. Finalna jakość aplikacji w bardzo dużym stopniu zależy od sposobów oraz jakości wykonywanych testów. Proces testowania jest bardzo czasochłonny oraz monotonny, łatwo tutaj o przeoczenia i pomyłki. [...]" - ciąg dalszy... [...]
Programowanie (Artykuły), 2006-07-24 17:27:35, dodał: MarcinApostoluk, odsłon: 8002
Automatyzacja procesu testowania oprogramowania cz. III
"Testowanie jest jednym z najważniejszych etapów cyklu życia oprogramowania. Finalna jakość aplikacji w bardzo dużym stopniu zależy od sposobów oraz jakości wykonywanych testów. Proces testowania jest bardzo czasochłonny oraz monotonny, łatwo tutaj o przeoczenia i pomyłki. [...]" - ciąg dalszy... [...]
Programowanie (Artykuły), 2006-07-24 17:20:30, dodał: MarcinApostoluk, odsłon: 7856
Wprowadzenie do Microsoft Solutions Framework cz. I
Nikt już nie ma wątpliwości, że metodyki wytwarzania oprogramowania odgrywają bardzo ważną rolę. Proces tworzenia oprogramowania jest na tyle skomplikowany, że postępując w sposób nieuporządkowany wręcz niemożliwością jest wykonanie dużego projektu. W ostatnich czasach pojawia się coraz większa liczba różnych podejść systematyzujących proces wytwarzania oprogramowania. Jednym z nich jest Microsoft Solutions Framework - luźna struktura pokazująca jak należy tworzyć produkty. Ta właśnie struktura zostanie pokrótce opisana w niniejszym artykule. [...]
Programowanie (Artykuły), 2006-07-24 17:07:50, dodał: MarcinApostoluk, odsłon: 8002
Wprowadzenie do Microsoft Solutions Framework cz. II
"Nikt już nie ma wątpliwości, że metodyki wytwarzania oprogramowania odgrywają bardzo ważną rolę. Proces tworzenia oprogramowania jest na tyle skomplikowany, że postępując w sposób nieuporządkowany wręcz niemożliwością jest wykonanie dużego projektu. [...]" - ciąg dalszy... [...]
Programowanie (Artykuły), 2006-07-24 17:07:00, dodał: MarcinApostoluk, odsłon: 7752
Sztuczna inteligencja sterowana potrzebami
Większość z podejść do tworzenia inteligentnych przeciwników w grach komputerowych, choć wykorzystuje wiele z technik sztucznej inteligencji, wymaga oprogramowania zachowania przeciwnika w różnorakich sytuacjach. Przykładowo boty w grach typu FPP (First Person Perspective) programowane są by inteligentnie omijały wystrzelone w ich kierunku rakiety, czy też przewidywały pozycję gracza na kilka sekund do przodu, by mądrze dobrać broń i z niej skorzystać. [...]
Programowanie (Artykuły), 2006-07-24 16:53:35, dodał: MarcinApostoluk, odsłon: 7710
Boty w grach komputerowych cz. I
Gry komputerowe odgrywają znaczącą rolę w dziedzinie sztucznej inteligencji. Oferują świetne środowisko testowe nowych pomysłów i metod. Idealnie nadają się do weryfikacji nowych idei. Tematem bardzo popularnym w ostatnich latach są badania i prace prowadzone nad inteligencją przeciwników. [...]
Programowanie (Artykuły), 2006-07-24 15:56:50, dodał: MarcinApostoluk, odsłon: 11594
Boty w grach komputerowych cz. II
"[...]Tematem bardzo popularnym w ostatnich latach są badania i prace prowadzone nad inteligencją przeciwników. Niniejsza praca przedstawia zagadnienie botów w grach komputerowych 3D skupiając się na metodzie ich tworzenia oraz sposobie funkcjonowania.[...]" - ciąg dalszy... [...]
Programowanie (Artykuły), 2006-07-24 15:56:30, dodał: MarcinApostoluk, odsłon: 7791

 

ComputerSun.pl na FaceBooku
Polecamy lekturę:

Mac OS X Leopard. Ćwiczenia praktyczne



X

Zapisz się na biuletyn serwisu ComputerSun.pl, aby otrzymać poradnik:

Zabezpieczanie sieci bezprzewodowych. Przydatne wskazówki jak chronić sieć domową przed intruzami

Imię:  
Email:
Tak, akceptuję Politykę Prywatności